Seksualius maudymosi kostiumėlius kurianti dizainerė pristatė naujausią kolekciją

Balyje surengtoje fotosesijoje pristatyta naujausia lietuviško prekių ženklo maudymosi kostiumėlių kolekcija, kuria dizainerė klientėms siūlys į savo spintą įsileisti šiek tiek žaismingumo ir spalvų.

Paplūdimio drabužių prekės ženklas „Ms.Mermaid” nuolat ieško kuo nustebinti moteris. Praėjusiais metais per šv.Valentino dieną, kartu su stiliste Asta Valentaite, sukūrė limituoto leidimo stilingą raudoną maudymosi kostiumėlį, o šįmet šio prekės ženklo kūrėja Agnė Šukytė pristato visą jų kolekciją. Ir fotografuotą ne bet kur, o Balio saloje, ten gyvenančio fotomenininko Pauliaus Stefanovičiaus. Kiap pasakoja prekių ženklo kūrėja, dėl lietaus fotosesija vyko keliais etapais, o dėl gero kadro fotografas vos neįkrito į baseiną!

Paulius Stefanovičius

Naujoji kolekcija tęsia elegancijos ir kokybės tradiciją, tačiau šį kartą kūrėja dar daugiau dėmesio skyrė modelių konstrukcijai, patogumui. Siluetai pritaikyti visų figūrų tipams, o patys maudymosi kostiumėliai siuvami iš itališkos „Lycra“ medžiagos. Ši itin tinka maudymosi kostiumėliams, nes spalvos neišblunka net nuo kaitrios kurortų saulės. Nors kostiumėliai siuvami iš itališko audinio, visi kiti gamybos etapai vyksta Lietuvoje.

Paulius Stefanovičius

Maudymosi kostiumėliai skirti spalvingai asmenybei, mėgstančiai žaisti mados ir įvaizdžio žaidimus,“ – sako dizainerė A. Šukytė. Naujos kolekcijos modeliai yra pavadinti žymiausių pasaulio kurortų vardais: „Dubai“ – klasikinio modelio,„Como“ – moteriškai puošnus; „Marbella“ – atviras ir koketuojantis. Agnė pastebi, kad iš Lietuvos kilusios jos kūrybos gerbėjos ir užsienietės skirtingai renkasi modelius: „Užsienietės drąsesnės, nori šiek tiek provokuoti, pabrėžti savo charakterį, o lietuvaitės – kuklesnės, nors ir labai dailios moterys, kritiškiau save vertina ir atsargiau koketuoja su mada. Džiaugiuosi, kad esu viena tų dizainerių, kurios lietuves pratinana prie spalvų, siuvinėjimų, drąsesnių, nestandartinių kirpimų. Būtent tokia yra ir naujoji prekių ženklo kolekcija: įkvepianti savo įvaizdį vertinti žaismingiau.“

Paulius Stefanovičius

Pati šio prekės ženklo kūrėja baigė dizaino studijas Vilniaus dailės akademijoje. Supratusi, kad negali švaistyti laiko kituose darbuose, ji grįžo prie savo tikrojo pašaukimo. O pasirinkta sritis – paplūdimio mada, nenustebino nė vieno pažįstančio Agnę – mergina daug keliauja ir jaučia stiprią aistrą vandenynams. „Pati kuriu visą prekių ženklo asortimentą – pradedant nuo eskizų, spalvinių derinių, baigiant sudėtingiausiais technologiniais sprendimais, kuriuos man padeda atrasti profesionalūs siuvėjai-technologai. Labai džiaugiuosi, kad galiu kurti būtent Lietuvoje...“ – sako A.Šukytė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis