J. Janus rado naują būdą įkvėpti aplinkinius – pristato šią temą iliustruojantį vaizdo klipą. Pati trumpame, laisve persmelktame klipe su neprofesionaliais modeliais nusifilmavusi J. Janus atvira – būti savimi tokiais, kokie esame, o dar įkvėpti taip pasijausti kitus yra tiesiog gera.

Julia Janus 2017-18 m. rudens-žiemos kolekcija
Foto: Organizatorių nuotr.

Beveik minutės trukmės vaizdo klipą kartu su pačia dizainere kūrė režisierė Alina Lu bei operatorius Andrey Motorichev, kurie prie „Julia Janus“ įvaizdinių klipų dirba ne pirmą kartą. Anksčiau duetas kūrė kolekcijų „Amžina“ ir „Juodasis mokslas“ vaizdines interpretacijas, kurios dvelkė mistika.

„Naujausias klipas – visiškai kitoks, – sako J.Janus. – Su šia kolekcija norėjau atmesti viską, kas netikra, kas atrodo dirbtina ir nenatūralu, išlaisvinti nuo mūsų pačių sukurtų sistemų, klišių, parodyti kelią būti savimi. Šį išsilaisvinimą geriausiai iliustruoja aparatūros perjungimas – visos sistemos paleidimas iš naujo. Todėl ir kolekcijos, ir ją lydinčio klipo pavadinimas toks – „Perkrovimas“. Visiško atsipalaidavimo ir tikrosios vidinės laisvės nuotaiką padėjo kurti ir amerikiečių muzikanto Arl'o Tobin'o parašytas garso takelis.”

Julia Janus 2017-18 m. rudens-žiemos kolekcija
Foto: Organizatorių nuotr.

Vaizdo klipas nufilmuotas šią žiemą, naujausios kolekcijos fotosesijos metu. Joje demonstruoti gaminius iš 2017-18 m. rudens-žiemos kolekcijos pakviesti labai įvairūs žmonės, tarp kurių – ir pati dizainerė, ir jos komandos narės, ir tiesiog atsitiktinai pakalbinti žmonės. Vyriausia jų, 72-ejų Irena, tapo ir visos kolekcijos veidu.

Julia Janus 2017-18 m. rudens-žiemos kolekcija
Foto: Organizatorių nuotr.

„Tiesiog socialiniuose tinkluose paskelbiau ieškanti įvairaus amžiaus ir apimčių fotosesijos herojų, kurie iliustruotų prekių ženklo filosofiją – įvairovę ir stilių be amžiaus ir dydžio ribų. Paprašiau visų susirinkusiųjų išreikšti save per šokį taip, kaip jiems patinka, ir įsivaizduoti, kad aplink nėra jokių stebėtojų. Kaip kiekvienam pavyko – matote patys”, – apie vaizdo klipo idėją pasakoja J. Janus, prekių ženklo kūrybos vadovė.