„Auksinė mergaitė savo mieste“ – tokiu kodiniu pavadinimu A. Palšytė kartu su mados prekės ženklu „AiMi“ pristato naują moteriškų drabužių kolekciją. Iki šiol buvusi Aidos Einorės drabužių linijos modeliu ir reklamos veidu, Airinė debiutuoja kaip laisvalaikio drabužių kūrėja. Kolekcijos pristatymas vyks savaitgalį Palangoje vyksiančiame pop-up renginyje.

Foto: T.Adomavičiaus nuotr.

„Jau dvejus metus esu šio prekių ženklo veidas, kadangi kūrėjos Aidos nuomone, puikiai atspindžiu moterį, kuriai ji kuria. Domiuosi mada, tačiau dažniausiai ieškau kuo patogesnių aprangos variantų, tad galiausiai kilo mintis, kad norėčiau sukurti savo kolekciją, kuri tiktų ne tik man, bet ir panašia veikla užsiimančiai, užimtai miesto merginai ar moteriai. Visos mes norime visada atrodyti gražiai ir stilingai, nepaisant to, kur esame – biure, draugų susibūrime ar gamtoje,“ – pasakoja A. Palšytė.

Anot lengvaatletės, pagrindinė kolekcijos mintis – auksinė mergaitė savo mieste, jos šūkis: „For your golden moments“ (liet. „Tavo auksinėms akimirkoms“). Taip kuriama asociacija su sėkminga ir veiklia moterimi, kuri nori atrodyti stilingai bet kuriuo savo įtemptos dienos metu. Siekdama išpildyti visą veiklios moters paveikslą, tačiau tuo pačiu nenutolti nuo savo pagrindinės veiklos, Airinė įvaizdinei fotosesijai pasirinko simbolinę reikšmę turinčią avalynę – „Nike Cortez“ sportinius batelius, sukurtus legendinio lengvosios atletikos trenerio Bill‘o Bowermann‘o. Beprotiškai išpopuliarėję tarp atletų, laikui bėgant jie savo populiarumą išsikovojo ir laisvalaikio avalynės segmente.

Foto: T.Adomavičiaus nuotr.

Su sporto prekių ženklu bendradarbiaujanti Airinė sako, kad dėl avalynės fotosesijai nė nekilo dvejonių: „Šiais laikais sportinę avalynę drąsiai deriname prie bet kokių drabužių, tad net neabejoju, kad kiekvienos moters pasirinkti mėgstami ir stilingi laisvalaikio bateliai puikiai derės prie mūsų naujosios kolekcijos drabužių tiek juos vilkint biure, tiek išėjus vakare į miestą.“