Atwins“ įvaizdžio meistrai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok pavasarį pasitinka pristatydami naujausią savo projektą „Color Identity“, kuris kviečia pabėgti nuo kasdienio informacijos ir įtakos triukšmo ir atsigręžti į tai, kas svarbiausia, – į save.
Naujausia pasaulio mada – nustoti vaikytis madą!
Įvaizdžio meistrai kalba apie naujausią pasaulio madą – nustoti vaikytis madą! Vietoje aklo tendencijų atkartojimo „Color Identity“ moko vyraujančias spalvas ir dažymus pritaikyti individualiai, o produktus ir darbo priemones rinktis rimtai įvertinus jų kokybę bei sudedamąsias dalis.
Individualumas ir aukščiausios kokybės siekis – tai naujoji žmonijos kryptis. Pavargę nuo skubėjimo, pametę savo tapatybę kitų įtakos zonose, šiandien pasaulio gyventojai karštligiškai ieško kelio į save. Jogos, sveikos gyvensenos, knygų, dvasinių ir psichologinių vedlių populiarumas tampa šio reiškinio liudijimu, kurio materiali išraiška yra stilius.
Šukuosenų projekto kolorite ypatingas dėmesys pastelei
Savo asmeninės tapatybės suvokimas yra ir gero įvaizdžio pamatas. Natūralu, kad prie šios naujos bangos prisideda ir mados industrija bei kosmetikos pramonė.
Pastelė tapo 2018-ųjų pavasario karaliene – vidinės ramybės ir harmonijos simboliu. Įvaizdžio kūrimo komanda savo projekte atsisakė energingos tendencijų deklaracijos ir sezono naujienas perteikė pasirinkusi subtilias spalvų užuominas.
Sąmoningas individualumas ir nesurežisuota charizma – tai raktiniai žodžiai, apibūdinantys ne tik naujausią jų projektą „Color Identity“, bet ir šiandienių pasaulio žmonių kryptį.