Trečiadienio popietę tarptautinė grožio ir mados agentūra „Polhem PR“ sukvietė žinomas šalies moteris, tinklaraštininkes ir žiniasklaidą į pavasario ir vasaros sezono tendencijų pristatymą. Teminio renginio „Ruošiuosi atostogoms“ metu svečiai susipažino su tiek rinkoje iki šiol nematytų, tiek gerai žinomų mados ir grožio prekės ženklų naujienomis.

Ugnė Petrauskaitė (dešineje) ir tituluota gražuolė Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė
Foto: Organizatorių nuotr.

„Mados ir grožio industrija gyvena ne vienu mėnesiu į priekį, todėl apie pavasario ir vasaros tendencijas pasakojame dar vasario pradžioje. Renginį pasirinkome teminį - pakvietėme ruoštis atostogoms. Naujoves pristatėme taip, tarsi moteris žingsnis po žingsnio ruoštųsi į šiltus kraštus – iš išorės ir vidaus pasirūpindama odos būkle, įdegiu, makiažu, plaukais ir, žinoma, garderobu. Kvietėme į vienintelį Lietuvoje grožio barą, kuriame vaišinome grožio shot‘ais. Net darbužių įvaizdžius suskirstėme pagal skirtingas kelionės kryptis“, – pasakojo agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė.

Foto: Organizatorių nuotr.

Stiliaus naujienoms abejingos neliko Simona Starkutė, Karolina Toleikytė, Ingrida Martinkėnaitė, Maria Randers, Marija Grabštaitė, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, visažistės Milita Daikerytė, Neringa Čukinienė, Deimantė Kazėnaitė, Justina Gafaro, stilistės Reda Mickevičiūtė, Irina Cybina, Ula Kotryna Tulevičiūtė, Emilija Dagytė, taip pat tinklaraštininkės Sotera Šveikauskaitė, Inga Žuolytė, Ieva Swan ir kt.

Foto: Organizatorių nuotr.

Tarp naujienų buvo pristatomi novatoriški „Biocell“ grožio shot‘ai, tepami odos vitaminai „Monoderma“ ir pažangios, bet su humoro gyslele korėjietiškos odos priežiūros priemonės „Kocostar“, inovatyvus savaiminis įdegis „Fake Bake“. „Reserved“ pristatė pavasario ir vasaros kolekciją, kurtą naujo kūrybos vadovo iš Japonijos.

Ingrida Martinkėnaitė – prie „Douglas“ stendo
Foto: Organizatorių nuotr.

„MAC“ bei „Douglas“ pristatė naujas dekoratyvinės kosmetikos kolekcijas, o meistrai mokė greitai ir nesudėtingai sukurti pavasarišką įvaizdį. „Oriflame“ atliko veido odos tyrimą ir pristatė balandžio mėnesį pasirodysiančią veido odos priežiūros liniją skirtą vyrams.

Deimantė Kazėnaitė
Foto: Organizatorių nuotr.

Vakaro akimirkos:

Fotografas Audrius Dzimidavičius