Supermodelio dieta: 7 taisyklės, kurių laikosi Gisele Bündchen

G. Bündchen (36 m.) atrodo lyg būtų radusi jaunystės eliksyrą. Moters grožis toks pat stulbinantis kaip karjeros pradžioje, ji vis dar laikoma geriausiai apmokamu modeliu pasaulyje. Pati Bündchen sako, kad viena pagrindinių jos grožio paslapčių – itin sveika mityba. „Vogue Paris“ išsiaiškino, kaip atrodo Gisele bei jos šeimos maisto režimas.

1. Svarbiausia – sveiki pusryčiai, pilni šviežių vaisių ir daržovių

„Maždaug 6-tą valandą ryte mes pradedame dieną: tam, kad subalansuotumėme kūno šarminę pusiausvyrą ir pažadintumėme virškinimo sistemą, išgeriame šilto vandens su citrinų sultimis. Po to seka gaivinančios vaistažolių sultys ir vitaminų pilnas glotnutis, suplaktas iš ekologiškų vaisių. Vėliau valgome vėlyvuosius pusryčius, kuriuos sudaro švieži vaisiai, kiaušiniai, avokadai ir duona be glitimo su kokosų sviestu. Savaitgaliais Thom'as (Gisele'ės vyras – aut. past.) mėgsta pasilepinti avižų blynais, juos mėgsta ir mano sūnus, Benny'is,“ – atvirai pasakoja G. Bündchen.

A post shared by Gisele Bündchen (@gisele) on Oct 20, 2014 at 5:01am PDT

2. Užkandžiams – uogos ir vaisiai

Sezoninius vaisius bei uogas G. Bündchen patiekia kaip užkandžius. Braškės, avietės, gervuogės, mėlynės ir kiviai atkeliauja iš supermodelio sodo, taip užikrinama, kad jie yra tikrai ekologiški ir pilni vitaminų.

3. 80% maisto sudaro ekologiškos daržovės ir kruopos

„Man labai patinka posakis „Tavo kūnas – tavo šventykla“, tikiu, kad mylėdami ir puoselėdami savo kūną galime pagerinti savo savijautą,“ – sako Gisele. „Mėgiamiausias mano patiekalas susidaro iš septynių dalių: kalė salotų, brokolių, bolivinių balandų, avokado, burokėlių, saldžiųjų bulvių ir pomidorų. Jis tinka tiek pietums, tiek vakare, net, kai esu labai užsiėmusi.“

Gisele'ės Bündchen dukra
Vida Press

Modelio šeima maitinasi daugiausiai augaliniu maistu, mėgsta ruduosius ryžius, bolivines balandas, soras ir pupeles, keptas natūraliame kokosų aliejuje. Alyvuogių aliejus naudojamas tik šaltas, mat moteris tiki, kad ant jo kepti maistą yra nesveika.

4. Balti miltai ir baltas cukrus – visiškai išbraukti iš valgiaraščio

Ne tik Gisele, bet ir visa jos šeima visiškai nevartoja gaminių iš baltų miltų bei maisto, kurio sudėtyje yra balto cukraus. Pieno produktai bei kava taip pat yra nevartojamų produktų sąraše.

5. Raudona mėsa leistina, bet tik kartais

„Dabar mes valgome daug mažiau raudonos mėsos, nei seniau. Daugiausiai vartojame vaisius, daržoves, grūdinių kultūrų produktus, sėklas, riešutus ir ekologišką žuvį,“ – dėsto supermodelis. Šeima renkasi tik liesą mėsą: ekologiškus kepsnius, antieną ir vištieną. Dažniausiai valgoma žuvis – laisvėje pagauta lašiša.

6. Ankstyva vakarienė

G. Bündchen valgo ankstyvą vakarienę, dažniausiai tarp 17.30 ir 18 valandos. Taip valgoma dėl to, kad kūnas turėtų laiko suvirškinti maistą dar prieš einant miegoti, taigi naktį galėtų ilsėtis. Be to, tai padeda išlaikyti liekną figūrą.

7. Du kartus per metus – organizmo valymas

Keičiantis sezonams, Gisele atlieka organizmo valymą: „Stengiuosi suderinti organizmo valymą ir tylos stovyklą, tai tobulas būdas per vieną savaitgalį pailsinti ne tik kūną, bet ir protą. Manau, kad būtent kūno ir proto detoksikacija padeda mano imuninei sistemai, nes aš niekada nebesergu,“ – džiaugiasi G. Bündchen.

Gisele Bündchen
Vida Press

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis